Hemma (igen)…
Kategoriserad i Eskilstuna, Familjen, Jag själv, jobb, På resande fot, Skolan, Theo, Vardagen
Etiketter: Eskilstuna, Familjen, hem, jobb, jönköping vän, Theo, Trollhättan, vänner
Helt enkelt bara en blogg om en Kenneth
Kategoriserad i Eskilstuna, Familjen, Jag själv, jobb, På resande fot, Skolan, Theo, Vardagen
21 juni 2009
Etiketter: Eskilstuna, Familjen, hem, jobb, jönköping vän, Theo, Trollhättan, vänner
fira ebba socialdemokraterna Tv flytta födelsedag Bemärkelsedagar sverige Theo december aftonbladet Film Stockholm resa kusin internet julen tobias högskolan handläggare Skratt biståndshandläggare Politik val sommar youtube örebro Wordpress tenta Skolan iphone mdh Högtid Göteborg examensarbete praktik Musik Trollhättan sommarjobb humor blogga Eskilstuna jobb bil Familjen
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Stäng förhandsvisning
Copyright © från då till nu www.kennethjansson.net, baserad på temat Keep it Simple från Styleshout
Bloggen | Kontakt | Cookies & PuL | RSS Feed | Upp ↑
Hemma är ju där man är uppvuxen och där man har föräldrarhemmet
I sådana fall är det helt kört eftersom föräldrarna sålt huset och flyttat ”in till stan” =)